CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jom follow me,I follow u..

Dec 19, 2009

Tempahan online pertama

salam...
hari ni aku dah mula mengait untuk Kak Za.. Dia tempah 2 helai untuk anaknya.. satu hitam dan merah dan lagi satu untuk anak lelaki remaja dia.. hitam dan kuning..
aku baru je siapkan bahagian atas untuk set hitam/merah...
tengoklah gambarnya....




Photobucket

Dah siap pun kopiah Kak Za yang pertama..dia pun tak nak tergesa2 so saya buat bergilir2 dengan beg tisu poket saya..(nanti dah siap saya tepek gambar).Nak tunggu lagi satu belum siap sebab kopiah ini rumit sikit untuk mengait.


Dan hari ini juga aku terima tempahan dari orang kampung untuk anaknya yang berumur 4 tahun dan bersekolah Ugama Integrasi di Shah Alam..nama IRFAN HAKIM...insyallah dah siap nanti tepek gambar...ok... jumpa lagi insyaallah..

Salam kembali.. hari ni dah siap 2 kopiah untuk anak2 Kak Za..










Harap Kak Za berpuas hati...TQVM

0 comments:

Popular Posts