CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jom follow me,I follow u..

Sep 16, 2010

Tempahan Aidil Fitri 2010

Assalamualaikum..
maaf zahir batin kepada semua kenalan,pelanggan & peminat linanuar online store..
kepada pelanggan yang di kasihi, saya ingin meminta maaf di atas segala kekurangan dengan tempahan kopiah..ini kerana dengan izin allah, tempahan mencecah hampir 100 kopiah dan memang tidak di sangka2..dan bayangkan dalam masa sebulan saya kena siapkan dengan bantuan seorang adik ipar..dan ini adalah tahun pertama saya mendapat tempahan secara online dan insyaallah akan saya perbaiki lagi dari masa ke semasa..

dalam masa yang sama,berbagai2 tempahan saya terima..ada yang bagi detail lengkap dan x kurang yang bagi detail yang x lengkap...bagi yang lengkap tu mudah untuk saya siapkan..dan bg yang x lengkap..faham2 sendirilah..

bagi yang menempah melalui emel dan lengkap, saya akan print dan insyallah xder masalah..bagi yang sms memang mempunyai masalah kerana byk sangat pertanyaan melalui sms dan membuatkan saya sukar untuk mengambil tempahan lengkap..so lepas ni pertanyaan akan di layan melalui sms / contact hp atau pun emel TETAPI TEMPAHAN YANG LENGKAP  MELALUI  EMEL SAHAJA AKAN DI LAYAN.

Bukan apa, mudah untuk saya menyiapkan tempahan pelanggan dan puas hati..betul x?saya hanyalah manusia kerdil yang banyak kelemahan..harap pengalaman menjadi pelajaran bagi diri saya...

dan x kurang juga yang merayu2 untuk membuat tempahan di saat2 akhir ramadhan...kesian juga saya..pernah juga dapat sms di mlm raya untuk buat tempahan...ya allah... macam mana saya nak terima...persiapan untuk keluarga juga perlu di selesaikan..

dan terima kasih juga kepada yang membuat tempahan secara walk in..datang kerumah walaupun dari luar kawasan Klang..alhamdulillah..

bila tiba penghantaran pun begitu juga.. kelam kabut juga tp alhamdulillah semuanya selamat sampai...dan dalam hampir 100 keping kopiah yang 3 keping kopiah saja yang di pulangkan kerana saiz kecik dari yang di tempah..dan seorang yang sms beritahu x muat tp x di pulangkan...insyallah akan saya oter dan kirimkan kembali..maaflah lagi sekali...

akhir kata..tempahan untuk raya haji juga telah ada list.. dan tempahan akan di tutup pada 5.11.10..dan untuk hari2 biasa tempahan masih boleh di terima bila2 saja...

dan bagi yang nak kongsi gambar berkopiah bolehlah emel gambar ke lina_nuar@yahoo.com..

akhir kata..salam kemaafan lagi sekali untuk semua pelanggan..salam AIDIL FITRI...

0 comments:

Popular Posts