CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jom follow me,I follow u..

Feb 16, 2011

Topi baby girl dengan nama - untuk tempahan




Alhamdulillah,tercapai juga hajat saya untuk mengait topi untuk baby girl yang ada nama seperti kopiah baby boy cuma bb girl ni lagi cantik n colourful..topi ni saya buat khas untuk anak angkat saya berumur 3bulan ..nama dia Mashijratul Amalina.. tapi saya kait Lina je..biar sama nama dengan saya..umi baru dia...:)
Seminggu selepas tu saya memberi peluang kepada rakan2 di FB untuk menempah secara percuma..5 orang terpilih sahaja... dah pun dapat 5 orang yg terpilih tu dan saya akan buat ,,kalau dah siap nanti saya donlod dlm blog ni utk tatapan n tempahan ... kalau anda ada idea ,, sila tinggalkan komen ..terimakasih...

0 comments:

Popular Posts